Under COVID-19-pandemin har vi haft ett stort fokus på att förstärka och förbättra våra rutiner kring städning och hygien ytterligare genom att lansera vårt ”We Care Clean program”.
Här är några exempel:

  • Ökat fokus på städning av rummen samt gemensamma utrymmen som till exempel receptionen, möbler i frukostmatsal/restaurang.
  • Regelbunden rengöring av frekvent använda ytor, såsom nyckelkort, dörrhandtag, hissdörrar och knappar.
  • Vid frukostbuffén säkerställs en god hygien, bestick och fat byts ofta och handsprit finns tillgängligt för de som önskar. Vi erbjuder även "Best Breakfast to go" för de som önskar.  
    Vi följer noga: 
    - Folkhälsomyndighetens rekommendationer 
    - Rådande lagar och riktlinjer för hotell, konferens och restaurangverksamhet. 
    - Best Western Hotels & Resorts globala “Minimum Standards Covid-19"  
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2021 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Integritets och Cookie policy
Vi värnar om din integritet och för oss är det viktigt att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter.
Vår hemsida använder cookies dels för att optimera hemsidans funktion och dels för att kunna läsa statistik. Genom att du besöker och använder vår hemsida eller dess tjänster förstår du och accepterar hur vi hanterar dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy.